dinsdag 7 oktober 2014

Geslaagd jubileumconcert


Het eerste lustrum van ons Russisch Vrouwenkoor Radujsja (radujsja betekent "wees blij") vieren we onder het motto "Radujsja jubilate!" En met ons jubileumconcert van zondag jl. (zie mijn vorige blog) was dat precies wat er gebeurde: we hebben heel goed gezongen en alles er omheen was ook om blij van te worden. De bloemetjes op tafel en de grote bloemschikkingen op het podium, het drukwerk, de zoete hapjes bij de koffie, het publiek, de bijdrage van het OBMK, geweldig!
En dat hebben we met ons koor dan toch maar mooi bereikt in deze vijf jaar onder leiding van Adelya, onze dirigent.
Op naar ons tweede lustrum, lijkt me. Ik vind het heerlijk om al die prachtige Russische liederen te zingen. Ik word er echt blij van en ik verheug me elke dinsdag weer op de repetitieavond. We hebben overigens nog wel plaats voor nieuwe leden...

Voor wie zondag niet naar Hengelo kon komen: binnenkort geven we met het Overijssels Byzantijns Mannenkoor een dubbelconcert in Ommen. 22 november 2014, noteer het alvast.

informatie over Radujsja op www.radujsja.nl en of www.facebook.com/Radujsja.

Geen opmerkingen: