maandag 10 februari 2014

Mijn boekenkast

                                                       

Toen ik nog aan het leren was wat je allemaal met Web 2.0 kon doen,
dus in de tijd van het ontstaan van dit weblog in het voorjaar van 2008,
heb ik me eens afgevraagd hoe lang het zou duren om alle boeken in
LibraryThing te zetten. Ik voorspelde al dat het wel zou duren totdat ik
met pensioen was, voordat ik daar aan toe kwam. En inderdaad, nu ik
mezelf gepensioneerd heb, ben ik hard aan de slag gegaan om de boeken
die nog niet in mijn virtuele bibliotheek staan, er in te zetten.

Ik ben onderaan de derde kast, bij de letter "L".

De boekenkast in is de loop van de jaren nog veel compacter geworden dan
toen ik het filmpje opnam! Er is nu nog maar één vakje bezet door iets
anders dan boeken. En hoewel ik in elk geval nieuwe boeken al heb
opgenomen in LibraryThing, blijft er nog best wat werk aan de winkel.

En zoals je in mijn vorige blogje kon lezen, zijn er nog heel veel boeken
die ik graag nog eens wil herlezen. Maar dat moet dan toch nog even
wachten tot ik alle boeken van Philip Roth en de Havankjes weer uit heb!

2 opmerkingen:

gerdien zei

en, heeft er al iemand gerekend? Of ben je er zelf proefondervindelijk al achter gekomen?

Wannabook zei

Elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar...