donderdag 6 februari 2014

HAVANK en De Schaduw zijn terug!!!

Omdat ik er nu tijd voor heb (of er tijd voor maak), komt mijn hele boekenkast ook in LibraryThing te staan. De virtuele boekenkast waar ik mee kennis heb gemaakt in de cursus 23 dingen in web 2.0. Dit weblog is daar ook begonnen.
Intussen heb ik meer dan 1000 boeken in de virtuele kast. Daarbij zijn ook een stuk of 30 boeken van Havank, of wel boeken over Charles C.M. Carlier, alias De Schaduw, Bruno Silvère, Uyttenbogaert, en al die andere kleurrijke figuren. Ik ben meteen begonnen met herlezing van de boeken. Met behulp van Wikipedia staan ze nu op volgorde van verschijningsdatum en inmiddels heb ik het oudste boek, Het mysterie van St. Eustache al weer uit. In dit boek is De Schaduw nog niet veel meer dan een medewerker van Silvère die een zware jongen moet schaduwen en zich in de luren laat leggen door diens tweelingbroer.

Voorlopig heb ik nog wel wat te lezen...

Geen opmerkingen: