| Een dag later lukt het wel om een foto te uploaden!!! |
Vreemd...
Gisteravond twee mensen die door het donkere Almelo liepen met grote statieven en een fototoestel daarop. Die op duistere plekken stilhielden om foto's te maken. Met best leuke resultaten.
Maar: de server vindt de foto's blijkbaar zo duister dat die weigert ze te uploaden voor dit weblog. Censuur???
Gelukkig willen ze bij Flickr de foto's wel hebben. Dus wil je de resultaten van de nachtelijke dwaaltocht door Almelo van Mark Deckers en mij zien, dan moet je op deze link klikken.
Mark heeft me zelfs zo ver gekregen dat ik met mijn Canon PowerShot G11, waarmee ik volautomatisch foto's kan maken, handmatig aan de slag ben gegaan!
Een leuke avond! Bedankt Mark!