dinsdag 6 oktober 2015

Wennen...

Sinds een paar dagen heb ik een Facebook-account. Eigenlijk besta je dan pas tegenwoordig, zo lijkt het wel. Het is ook leuk van verre nichten en neven iets te horen en te zien en via de speciale FB-pagina voor Iona Volunteers 2015 te zien waar mijn collega's van deze zomer mee bezig zijn. En ook via FB bevriend zijn met je broers en zussen en je gewone vrienden heeft leuke kanten.
Maar ik heb ook dit weblog, waar ik al zeven jaar met enige regelmaat iets op schrijf en waar ik ook veel plezier in heb. Het bereik is ontegenzeglijk veel kleiner dan dat van FB. Maar het lijkt allemaal wat minder vluchtig op een blog.
Het is nog wennen: wat zet ik hier en wat zet ik daar? En ga ik de link maken tussen hier en daar?
Ik ga het met dit bericht eens proberen...
Ook hier: we zien wel wat er van komt!

P.S.: Ik zie net dat dit mijn 400e bericht is!

Geen opmerkingen: